(Her)ontdek het kloppend hart

    Versterk de band van medewerkers en klanten met je organisatie. Neem een trekkersrol op, wakker het teamgevoel aan en stuw iedereen vooruit.

    De koers verhelderen of wijzigen

    Daar gaat het au fond over in een organisatietraject, al wordt de vraag vaak anders gesteld. Dit zijn vragen die organisaties bezighouden:

    Wie zijn wij? Waar staan we voor? Wat is onze sterkte? Waarom is die belangrijk? Hoe willen we gezien worden? Waar willen we naartoe? Zo zoeken veel organisaties hun ruggengraat, hoofd, hart, handen en voeten.

    Het goede nieuws? De antwoorden zitten al bij jullie. Ik haal ze naar boven met de juiste, kritische vragen en begeleid je organisatie door een boeiend denkproces.

    Je weet wat de sterkte is van je organisatie en waar je naartoe wil? Tijd voor actie. Hoe meer mensen betrokken zijn in het denkproces, hoe meer ze meestappen in de uitvoering

    We bespreken samen hoe we iedereen het gevoel geven dat zijn/haar bijdrage telt en belangrijk is. Zo krijg je geëngageerde medewerkers die hun verantwoordelijkheid opnemen.

    Cultuur is geen slogan op de muur, maar het kloppend hart van een organisatie. Hoe krijg je medewerkers zover om gedrag te vertonen dat toont waar jullie voor staan? Dat is waar het om draait.

    Met inzichten en inspirerende voorbeelden op maat van jouw context werken we samen aan een cultuur die handen en voeten krijgt op de werkvloer.

    Staat de vraag van jouw organisatie hier niet tussen? Geen nood: elk traject focust op waar jullie nu staan, wat je doelen zijn en wat je nodig hebt. Ook de vorm stemmen we daarop af, met individuele, team- en organisatiebegeleiding. Of een combinatie daarvan.

    Samen gaan we voor deze resultaten:

    • Er waait een nieuwe wind door de organisatie en mensen merken dat. Medewerkers en klanten weten (opnieuw) waarom ze voor je organisatie kiezen en krijgen er een sterke band mee.
    • Dit traject doet de ondernemer of het management team nadenken over de organisatie en wakkert zo het teamgevoel en de betrokkenheid aan. Neem voluit een trekkersrol op en stuw jouw/jullie organisatie vooruit.

    Welk traject jullie doorlopen?

    Dat hangt af van de uitdaging, want daar stemmen we dat traject op af:

    Behoud je de koers en wil je die vertalen naar gedrag? Dan volstaat een rechttoe rechtaan traject waarin we samen die koers helder maken en handen en voeten geven met gerichte workshops.

    Staan jullie voor een koerswijziging? Dan starten we een langer, diepgaand traject waarin we de noodzakelijke stappen zetten om die koerswijziging te realiseren én iedereen daarin mee te krijgen.

    Reken op een unieke leerervaring

    Want dat is hoe mijn klanten het noemen. Waarom? Omdat ik bij elk organisatietraject inzet op loop learning, met een intens en blijvend leereffect dat vertrekt vanuit het potentieel van je organisatie. Dat maakt dat klanten resultaten boeken waarvoor ze blijven terugkomen.
    Tip voor coronatijden: ik bouwde veel ervaring op in online of blended trajecten.

    Meer weten of eens afspreken?

    Geef me een seintje voor een vrijblijvend verkennend gesprek. Ik luister naar je vraag of uitdaging en denk graag mee. Is er een klik? Dan volgt een helder voorstel.

    Katelijne Callebaut
    LoopWise